pátek 20. září 2019

Já jsem

Když jsem si uvědomil sám sebe, věděl jsem, že jsem jen já a že kromě mě nic není.
Věděl jsem, že jsem dokonalý, že můžu vše, že jsem dokonalou láskou a nekonečnou inteligencí, ale nevěděl jsem co to znamená.
S každým okamžikem jsem si uvědomoval, že vše je ve mě, všechny odpovědi na všechny otázky na které bych se kdy chtěl zeptat. Chtěl jsem se o sobě tolik dozvědět, poznat se, jaký bych byl, kdybych to co mám neměl a nemohl vše. Jaký bych byl, kdybych nebyl dokonalou láskou a nekonečnou inteligencí.
Přemýšlel jsem, jak to udělám, jak mohu nahlédnout sám na sebe, prožít se a procítit, aniž bych věděl, že jsem to já ve své dokonalé podstatě?
Uvědomil jsem si, že se musím omezit, protože pouze v omezení nebudu mít přístup ke své celistvosti a nebudu znát celou pravdu o sobě.
Velmi jsem zatoužil procítit, jaké by to bylo.
Se záměrem to poznat, vytvořil jsem v sobě prostor a vyplnil ho tmou, která mě oddělila od sebe.
V tomto prostoru jsem stvořil sám sebe, své vlastní Já. Stvořil jsem ho tak jak si sám sebe představuji a dal jsem mu všechny své kvality. Pozoroval jsem své Já s úžasem v této oddělenosti a vnímal jsem, že mé Já si zkutečně neuvědomuje kdo je. Byl jsem spokojen.
Řekl jsem svému Já, já jsem tě stvořil ze sebe, zde v tomto nekonečném prostoru, můžeš realizovat vše, všechny své sny a touhy a pamatuj si, ať budeš dělat cokoliv, vždy tě budu milovat takový jaký jsi. Budu stále s tebou a když budeš potřebovat, vždycky se na mě můžeš obrátit.
Dále, milý Já, měj na paměti, že do tohoto prostoru jsem vložil i svá pravidla, aby vám všem zajistila mou nekonečnou lásku a pochopení. Vše co vytvoříš má právo být mnou milováno, má právo své existence ve svém vlastním prostoru, má právo se projevit a prožívat totéž s ostatními.
Ten kdo nebude respektovat toto pravidlo, bude veden k takovému prožitku, který mu umožní pochopit to co on sám dělal ostatním.
Toto sdělení prosím předej i všem ostatním, které stvoříš.
A to je vše, co jsem ti chtěl říct mé milé Já.
Byl jsme spokojen.
Sledoval jsem a prožíval své Já, jak tvoří a vnímal, že i ono zatoužilo se hlouběji poznat, taktéž v sobě vytvořilo i ono prostor a v něm stvořilo své vlastní Já.
Od této doby sleduji a prožívám s každým nádechem a výdechem rozmanitost všeho co stvořili potomci mého Já a všechny je podporuji a miluji v každém okamžiku.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vážený čtenáři,
vkládej prosím komentáře a dotazy pouze týkající se tématu článku s vědomím, že mají obsah článku rozšířit a informačně a názorově obohatit pro další čtenáře.
Komentáře obsahující spam a negativní narážky bez odůvodnění, budou mazány.
Děkuji za pochopení.