čtvrtek 4. května 2023

Soulad s Bohem

Bůh je ve všem stvořeném a projeveném, ve všech bytostech ve formě individualizovaného božství.
To ale neznamená, že vše stvořené a projevené včetně všech bytostí a jejich božství je v souladu s ním a jeho Zákony Stvoření.
Božství je ve své podstatě individiualizovaným vývojovým a učícím stavem Boha, řízeno předurčenými duchovními záměry poznání.
Božství se skrze život spirálovitým vývojem učí sebelásce, poznání vlastní hodnoty a souvisejících duchovních darů a skrze své poznání se Bohu v jeho absolutní celistvosti buď přibližuje a nebo se od něj vzdaluje.
O tom jak každý vnímá své božství, rozhoduje jeho vlastní uvědomění, související vnitřní nastavení, přirozené hodnoty a rozměr propojení s Bohem, s vědomím jeho zdrojové existence.
Zda jsem v souladu s Bohem a přirozenými životními principy lze ve svém životě ověřovat a vnímat následujícími způsoby:


1. Zodpovědnost za vlastní život


Vím a přijímám fakt, že jsem na duchovní úrovni příčinou všeho toho, co se v mém bezprostřením životě děje, dělo a bude dít. Jsem zodpovědný za své konání a rozhodování, za to jak se cítím a jak se prožívám ve všech životních situacích.


2. Oběť a nebo láska


Ve svém vlastním životě jsem buď v nepřirozeném nastavení oběti své vlastní duchovní minulosti, souvisejících traumat, nemocí, rozhodování a konání, ke kterým cítím odpor, nepříjemné pocity a které se mi odráží v přístupu a chování ostatních ke mě. Jsou to přístupy, které jsem zatím nepřijal a nepochopil.
Nebo jsem přirozeně láskou, která rozumí životu, souvisejícím duchovním signálům a přijímá sebe sama skrze přístupy a chování ostatních ve kterých se vídí.
Vidím v nich svou vlastní duchovní minulost, své vlastní prožitky a zkušenosti, kde jsem s projevy ostatních v pochopení, soucitu a nebo souznění.


3. Souznění


V mém vlastním bezprostředním životě převažují a stále přibývají lidé, kteří žijí přirozený život a přirozené hodnoty. Souzním s tím co dělají a kam směřují a vnímám, že je to rovněž má vlastní cesta životem.


4. Soulad vnitřních pocitů a těla


Přijímám a uvědomuji si, že mé vlastní pocity jsou v souladu se vzhledem, funkcemi mého těla a kvalitou mého prožívání. Jak se tedy cítím, tak také vypadám a má vnitřní krása je propojená s tou vnější a obráceně. Tělesné pocity se snoubí s fyzickým vzhledem v jejích dokonalé ladnosti a symetrii dle pořekadla "Tělo je obrazem duše". Krásná a celistvá duše má dokonale krásné tělo ve kterém si prožívá svou dokonalost ve formě prožitků extatických rozkoší a hlubokých pocitů radosti.


5. Život v radosti


V životě dělám nezištně to, co vychází ze mě, co mi dělá a přináší radost těm, kteří přirozeně přícházejí, aby se těmito věcmi inspirovali a čerpali energii z těchto služeb. Vnímám, že mé vnitřní nastavení a má sebeláska mi bez usilování a snahy do života přitahuje odpovídající rozměr hojnosti. Vím, že pokud nejsem v životě spokojen, tak musím problémy hledat v sobě, ve svém vnitřním nastavení, ve svých životních postojích a odklonu od vlastní přirozenosti a tím i od souladu s Bohem a svou vlastní duchovní podstatou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vážený čtenáři,
vkládej prosím komentáře a dotazy pouze týkající se tématu článku s vědomím, že mají obsah článku rozšířit a informačně a názorově obohatit pro další čtenáře.
Komentáře obsahující spam a negativní narážky bez odůvodnění, budou mazány.
Děkuji za pochopení.