sobota 29. dubna 2023

Jsem člověk

Jsem fragmentem nekonenečného vědomí vyděleného ze společného celku a vsazeného do hierarchie tělesných předloh lidské bytosti.
Jsem tam, kde je má vlastní přirozená zodpovědnost, jsem ve svém vlastním lidském těle za které ve svém životě nesu svou vlastní zodpovědnost. Nic jiného než mé tělo mi v mém vlastním životě nepřináleží.
Mé vlastní tělo, láska k němu a související prožitky a poznání, které v něm každý den získávám je nejvyšší možná dosažitelná hodnota, kterou mohu ve svém vlastním životě na aktuální úrovni svého duchovního vývoje získat.
Hranice mého aktuálního bytí jsou dány rozsahem mého smyslového vnímání a souvisejících pocitů v mém vlastním těle.
Mou duchovní povinností je mé vlastní tělo udržovat zdravé a v jeho přirozeném nastavení, chránit ho a bránit před zneužitím a zničením.
Definují mě všechny mé vlastní pocity, které vnímám a prožívám ve svém těle. Tyto pocity mě spojují s mou duchovní podstatou, s mým vědomím.
Ve své podstatě nejsem tedy to, co si myslím, že bych mohl být, ale jsem všechno to, co cítím a co si na základě svých pocitů a prožitých zkušeností uvědomuji ve svém vlastním těle.
Byl jsem vsazen do realitního prostředí planety Země ve kterém se mám učit žít v lásce, souladu a harmonii s ostatními bytostmi.
V této realitě vše existuje pouze pro účel poznání a prožívání, nic mi zde nepatří a nic si zde nemohu nárokovat, vše je pomíjivé a postradatelné.
Vše co se kolem mě v mém bezprostředním životě děje, poukazuje vždy na mé vnitřní nastavení, na mé vlastní hodnoty.
Svět a společnost ve které žiju společně s ostatními je obrazem naší sebelásky, našich hodnot a našeho uvědomění.
Svět kolem nás nám ukazuje jací jsme lidé, jak moc jsme se odklonili od původního života a hodnot, které má člověk žít a ctít.
Každý z nás je ve svém vlastním životě zodpovědný za svá rozhodování a konání, za to kam bude dál směřovat, zda se navrátí a narovná do své vlastní lidské přirozenosti a nebo bude ztažen a definitivně ztracen ve víru nabízených myšlenkových iluzí umělého životního proudu.
Původní cesta člověka je tu signalizována každému, kdo našel a poznal hodnotu sám v sobě, ve svém vlastním srdci.
Být člověkem znamená respektovat své vlastní pocity v srdci a žít v souladu se svou vlastní přirozeností, původními hodnotami a související duchovní podstatou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vážený čtenáři,
vkládej prosím komentáře a dotazy pouze týkající se tématu článku s vědomím, že mají obsah článku rozšířit a informačně a názorově obohatit pro další čtenáře.
Komentáře obsahující spam a negativní narážky bez odůvodnění, budou mazány.
Děkuji za pochopení.